Saturday 26 October 2013

I wonder by myself

Dup Dap Dup Dap hati ku berdegup setiap hari, dan setiap kali berdegup aku terfikir apakah aku sedang fikir apa yang aku buat?? APAKAH semua yang terjadi? hmmm seriously aku rasa sangat sempit sejak belakangan ni.. dah kenapa? hm wondering by myself.. aku tertanya diri aku adakah aku " syok sendiri " hm entah la.. aku tak pernah setia sayang orang lebih diri aku sejak form 2 dulu... tapi sejak beberapa bulan yang lepas hadir seorang manusia yang membuatkan hati aku kembali untuk memperbetulkan semula " setia " dalam diri aku... aku wonder kenapa dia boleh buat macam tuh sedangkan orang lain tidak? aku mengaku aku bahagia. tapi lepas aku sudah meletakkan sayang aku pada dia mengapa dia mulai membuat aku sentiasa dalam keadaan duka? oh hati~ ini semuanya poyo.. aku dah kata jaga hati tapi hati kau degil kau tak pernah nak belajar apa yang berlaku dulu.. kenapa hati kau nak sentiasa orang robek kau? hmm aku sakit sangat. sakit lagi dari yang dulu.. aku benci pabila hati aku sedih macam nie... aku berusaha untuk buang sakit tapi mengapa susah sangat nak buang bila dah sayang seseorang? i wonder by myself again... why and how? hmm aku tak tahu kenapa setiap relay yang ada kebanyakkan bila dah dapat apa yang dia nak Dia tak mencuba untuk hargai dan berusaha untuk mendapatkan orang yang dia sayang lebih rapat? bila dah dapat.. orang yang dia sayang bagaikan haknya 100% ... sayang hanya di mulut tetapi realiti? pada zahirnya sayangnya? bagaimana? i wonder by myself again.... hm why you being like this? I can leave if you say out loud directly that you don't want me anymore... i love to do it... aku bukan jenis suka terhengeh-2 dekat orang yang tak sayang aku... tolong la let me go daripada kau seksa hati aku teruk-2.. aku yang jenis susah untuk mengalirkan air mata ego untuk pecahkan empangan air ni dengan mudah mengalir apabila hanya satu perkataan yang kau ucapkan sakitkan hati aku... kau tahu? sakit didalam ni... aku mohon kau dapat move on lepas masing-2 dah buat keputusan lepas nieh.. :')

No comments:

Post a Comment