Sunday 27 January 2013

Lots of mr bearie... *O*

yo yo... whaddup... you know what? aku boring lately... bukan kata homework tak de.. ada je... belambak just sikap malas aku suka bertangguh macam nak tanam anggur banyak banyak? what? ok whuteber... dulukan i think aku nie belieber tau? but selepas beberapa minggu some thing aku berubah haluan jadi fan linkin park then aku beralih kepada david choi then aku suka boy like girl then recently aku suka sam tsui... kenal tak? haha sam tsui famous cover dia ja... maybe? suara dia cair laa!!! *O*

Justin Bieber -> Linkin Park -> David Choi -> Boy Like Girl -> Sam Tsui

See aku curang banyak gila... haha... Sam Tsui on the way untuk debut i think.. if he is.. haha aku jadi fan-hard-die gitu muahaha.. ^O^ 

ok aku nak share some thing... you see ehh... 

first thing....

bole korang faham itu apa? itu dinamakan CHLAMYDOMONAS but aku lukis dah macam muka kartoon mana entah... macam familiar to something... but aku tak ingat apa... i think FAIL bout lukis.. hahahaha but comel pe? muahaha *masuk rumah orang pusing tombol masuk sendiri* sebagai budak baik orang kata ucapkan Assalamualaikum dulu baru masuk macam rumah sendiri... LOL -,-

itu biologi ok... and masa buat nota kimia tadi aku teringat something yang aku nak share... bukan nak menunjuk ke apa ye... ia macam.........???? idk to describe apa untuk this.... *rojak mari*


white name ANAKU oren name mr bubu

cuba pilih mana cute lagi? mostly orang akan kata the white one kan kan kan?!!!! -,- yang white one my kakak punya actually.. someone give it to her... hehe sapa eh? tau tau lew... -,- yang oreng tuh is mine... someone jugak yg bagi..... muahaha... ^O^ and "someone" tuh bagi dekat kepci tanggal ** NOV 2012.. muahaha ingat lagi yew... buat that someone... um bole la.. kitaorang kawan kemenceng punya walaupun dia lelaki... muahahahahaha -,- 

aku ada banyak bear actually... but hampir ke semua aku dapat... maybe dulu aku lil bit obses dengan bear "thing" but now.. aku obses dengan ice cream "thing" ohh my ice cream... muehehehe  


dari kiri ( mr cool, mr jambu, mr keroro, mr unknown, mr bubu )

see... koleksi orang bagi... tido aku pun dah bertemankan bear bear nie... haha tak sah pakai bantai sudah... muehehe bayangkan katil ku penuh dengan bear + buku bantal nak letak mana? bawah kaki? -,- tak kuasa aku.. 

and my favourite among those bear is jeng jeng jeng... 

mr birdy... 

I got mr birdy on my birthday 2011 I guess... humm *gosok dagu* my 1st sister bagi... muahaha dia beli dekat Terengganu... bayangkan bawak mr birdy dalam bas... dont ya think its lil bit weird? haha aku la kalau bab nie tarik selimut tutup muka.. but my sister dia redah je... haha -,- mr birdy awesome.. terbang dari Terengganu sampai ke ****** ^O^

see.. even bear pun aku banyak curang... hahaha curang prob remaja ok... haha cuma jantung hati je ketidak mungkin? ehh? hahahaha... you know what sekarang dah 1 am? lately aku selalu tido lewat bila pergi sekolah mataku jadi O_O... time cikgu mengajar mataku akan ~_~ tekanan betui... haha 

ok thats all fella untuk this week.. haiyoo,, -,- gud nite ehh? sweet dream... love yah! :*

No comments:

Post a Comment