Saturday 12 January 2013

my Cheese.. ^_^

yo yo yo whaddupp.... ohhh hehe morning morning... well aku rasa sebelum sebelum nie aku tak intro papekan bout my self? ehh ya ka? ok so post yang ke 14? nie aku fikir bole la kot keluar aura aura diri... hoho.. ok my real real real name is Anna Balqish just call me Anna.. Balqish tuh aku sendiri gagap nak sebut dude.. haha ^O^ so aku anak yang last sekali.. yang paling comel *perasan kejap* paling gediks dalam family.. ok aku suka ice cream badly.. but aku tak tahan sejuk.. haha sejuk and panas and pedas... bukan style aku k.. kalau pedas memang tak cukup tanah cari peti ais cari air or cari tisu yang berdekatan.. haha ok itu pasal makanan.. then... dulu aku um kpoppers jugak la... but sejak last year.. aku sangat busy dengan exam.. so aku tinggal sikit sikit la... then, lepas exam aku telah dijinakkan oleh kawan baik aku versi lelaki dengan lagu lagu rock dari COLDPLAY dan LINKIN PARK ... but dia minat coldplay more dari linkin park. tapi aku... aku pilih linkin park ..... haha LINKIN PARK is the best.. *O*



so disebabkan aku anak last *bangga* haha .... aku ada 2 orang kakak no bro ... ok... kakak angkat ada sorang.. but malang kakak angkat aku jarang keluar date nan dia... kalau date pun kat sekolah la selalu.. kalau keluar mana-mana memang tak penah la... ok yang permata yang belian kakak aku di rumah nie haa... diorang dah tua *hahahaha* jarak aku nan kakak second aku 4 tahun 4 hari je... opss... hehe okk.. diorang dah masuk zaman U gitu.. aku still lagi tersekat dekat SMK... ayooo.... cepat la besar... huhu ok kakak first aku nama dia Nani... call her nani la.. nak tau nama panjang pegi cari sendiri sebab semestinya aku never tell korang... *rojak kita* :)) then kakak second name Ain... nama panggilan je... ohhh... ^_^


ok .. thiss her... nie dekat r&r somewhere tak ingat nama tempat.. haha xD my first cheese... dia sangatlah matang walaupun perangai mengalahkan aku je... haha kalau aku ada pape masalah aku cari dia la.. senang berurusan dengan orang yang matang ya... :))


ok this one ... my second cheese... dia haha kawan aku dirumah di sana sini.. whatever tempat dia lah.... ohh nak gossip pasal boys pun banyak nan dia... haha xD maklumlah orang tua lebih makan banyak garam~ .. haha  ehhh? xD

thiss... cheese.. why eh aku panggil diorang cheese... tau aku suka gila siot cake cheese... manis dia gebu dia... macam tuh la aku sayang diorang.... LOL nyum nyum... ^_^ kawan dirumah dan diluar selamanya.. ahahaha :))

soo itu je kot?? maybe.. my sisters are the best!!! heee... ^_^ so harap fella mengantuk baca... opss... haha k see u laterr yupp?! heee


oh this bonus... haha aku pic aku suka... senyum tapi mata tutup tak tengok camera.. haha kenapa huh aku tak suka camera eh? ayo yo yo... -,- 

No comments:

Post a Comment