Saturday 22 December 2012

SHOCK O-O

hep!!! yellooo FELLAA... whadduppp.... ok sekarang 2 pagi daaaaa... aku still tak bole tido.. ahhhh.... hahaha -,- ok 19 Dis tus sapa pegi ambil result angkat kening ... ha bagus la tuh... haha pandai semuanya.... LOL... whatever... ok fella i mau cita itu sorang budak dia buat saya terharu senyum nampak gusi... tahu siapa itu budak? haaa... dia .... SPECIAL FRIEND.. but nama dia sendiri cari eh? hahaha ala macam biasa.. ^_^

ok cita dia um.. budak nie dia entah la.. aku rasa macam dia nie dah lupa aku 100% selepas masalah kitaorang MUNGKIN da selesai.. sebab masing masing dah bawa diri ke laluan masing masing... dia dengan hidup dia... and aku tak ketahuan sebab tak ada pape nak buat untuk sepanjang 1 bulan lebih nie.. serious tanam anggur tak berhenti.. muahahaha.. duduk rumah terperap macam KATAK DI BAWAH TEMPUNG ... muehehe tapi aku still ikut perkembangan semasa.. MAYBE... haha kita usya-usya dari twitter facebook je.. macam-macam ada... kalah *****...ops.. haha ok sambung cerita tadi... well aku ingat dia lupa da aku but disebabkan perasaan aku yang suka sangat menjaga tepi seluar orang aku pun try la usya-usya blog dia... oh my.. guess what dah baru.. post2 lama dah buang ke? haha but itu bukan isu yang membuatkan aku bergedik ingin mencoret pelbagai bahasa di sini ya.. aku got shock.. ahhh dia wrote pasal aku dalam blog dia... eh betul ke?? *macam ye je... nama sindiran terpampam dekat title tu* eh lantak la title pun asal aku tak hairan dengan benda benda macam tuh... ok sambung... shock dia tulis something about us... dia tulis apa eh... *kau pegi la blog dia kan senang* cari sendiri blog dia nama apa... ala senang je.. www. ..... haa dapatkan? LOL nampak sangat merapu.... blog mana ada www.. eh lantak lah.. -,-

so aku shock sebab dia tulis something dia kata dia jadi "STALKER"... fatot la dia cakap hari tuh aku rapat dengan budak yang umm ok.. haha ... tapi agak la.. dia bole baca kot... haha dan entah la ... dia nak jadi stalker ke spy ke... labah labah ke apa ke.. eh lantak la... tp aku sedikit terharu dengan ayat ayat comel plus handsome dia tuh... hehe serious terharu... LOL... dia tulis pasal result aku doe... bayangkan... aku sendiri pun terkejut aku dapat  keputusan yang macam tuh... tak habis lagi mimpi nie.. tak percaya punya pasal... hehe ok dia tulis panjang... sepanjang aku baca tuh sengeh macam kerang busuk la.. sapa tak kembang bila "SOMEONE" tulis pasal kita? tipu la sapa tak kembang ... LOL... ok dia tulis sikit pasal result yang aku cita bagi dia dan oh sedikit kayu manis dari pengalaman kitaorang rapat dulu maybe?  LOL... papa je.. ok maybe akak orang first yang tau.. but one thing maybe mistake sikit.. akak tak update pun dekat facebook? akak update dekat twitter... tapi waktu tu twitter and facebook akak ada relay so apa-apa yang dipost dekat twitter akan sampai di facebook.. TAPI kalau post dekat facebook never sampai twitter.. ^_^

hehe ok *selalu akak panggil nama je awakkan? kesiannya tak panggil adik dekat awak* ok adik k adik... akak daaaa lama maapkan adik ... maybe la dulu emo sikit pasal adik but akak da tak kisah da benda tu.. akak penah cakapkan? bila something up akak memerlukan masa yang lama untuk fikir.. haha told yah!! so sekarang dah ok tuh sebab dah fikir secara lurus la.. ^_^ hehe... so sekarang akak dah anggap adik macam adik walaupun akak tak de adik  so bila da ADIK nie dia jadi SPECIAL FRIEND la.. apapun GUD LUCK ADIK next year awak pulak... hehe... ^_^

thats all with the shock thing... hehe... see you fella next post... LULZ.. -,-



2 comments:

  1. Yes, you have to.. SHOCK ! Of course. Haha. Sorry buat awak.. SHOCK ! Hehe. Perhaps you read my comment here :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. have to shock? yah.. i am.. LOL... ya saya baca anda punya comment but lambat ... :3

      Delete